Regulamin zakupu w sklepie internetowym Decorlux
-
Użytkownik dokonując zakupu w naszym sklepie akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
-
Kupując produkt w DecorLux macie Państwo gwarancję najwyższej jakości, każda firana przed wysyłką jest prasowana i poddawana kontroli jakości, dbamy o każdego klienta
-
Każdy zakup należy potwierdzić wypełniając Formularz Opcji Dostawy, umieszczając w nim wszystkie informacje: zmiany wymiarów, zmiany adresu wysyłki itp.
-
Kolory produktów prezentowanych na naszych aukcjach staramy się odwzorowywać jakimi są w rzeczywistości, jednak te mogą różnić się w zależności od ustawienia monitora.
-
Te same produkty kupione w różnych odstępach czasowych mogą się delikatnie różnić kolorem, odcieniem. Jest to zależne od toku produkcji materiałów, które otrzymujemy od dostawcy.
-
Staramy się szyć najdokładniej jak to możliwe, jednak uprzedzamy, że tolerancja uszytych rolet i firan wynosi +/– 2 cm.
-
Przy realizacji wpłaty prosimy o podanie nick’u lub e-maila z którego prowadzona była korespondencja w tytule przelewu.
-
Przy finalizowaniu transakcji wysyłamy wiadomość e-mail z wszystkimi końcowymi ustaleniami, prosimy o potwierdzenie zgodności zamówienia w ciągu 24h, w przypadku braku wiadomości potwierdzającej od Państwa uznajemy ustalenia jako obowiązujące.
-
Po zakupie i potwierdzeniu informacji dotyczących zamówienia zmiana kolorów, wymiarów i modeli jest niemożliwa.
-
Kontakt telefoniczny możliwy jest pod numerem: 667 840 716 od poniedziałku do piątku w godzinach 10-14. Staramy się aby kontakt telefoniczny był ciągły i płynny, ale w związku z dużą ilością telefonów nie wszystkie możemy odebrać, dlatego preferujemy kontakt e-mailowy, staramy się odpowiedzieć na każdą wiadomość jak najszybciej i jak najrzetelniej.
-
Przy zakupie kilku przedmiotów w tym samym czasie ustalamy jeden koszt za przesyłkę.
-
Zamówienia realizowane są do 7 – 10 dni roboczych od wpłaty, choć staramy się aby ten czas maksymalnie skrócić.
-
Nie odpowiadamy za opóźnienia związane z powolną pracą Poczty lub banków.
-
Wysyłki pobraniowe wysyłamy tylko!!! po wpłacie zaliczki, spowodowane jest to dużą ilością nieodebranych przesyłek pobraniowych zakupionych przez niepoważnych klientów
-
Możliwy jest odbiór osobisty w Zielonej Górze po wcześniejszym ustaleniu dnia i godziny.
-
Przy wystąpieniu spornej sytuacji sprawę rozwiązujemy polubownie z korzyścią dla kupującego, nie ma potrzeby wystawiać negatywnych komentarzy nie na takiej współpracy nam zależy.
-
W przypadku gdy Kupujący jest konsumentem w rozumieniu Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2000r., Nr 22, poz.271, ze zm.), Kupujący ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 10 dni od otrzymania towaru. Prawo to dotyczy produktów o wymiarach standardowych czyli takich jak w aukcji (szer 90cm dla rolet, szer 60cm dla wachlarzy) nie posiadających śladów użytkowania.
-
Sprzedający dokona zwrotu środków pieniężnych, w formie przelewu bankowego na wskazane przez Klienta konto. Konsument obowiązany jest zwrócić towar w stanie niezmienionym.
-
Prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny nie przysługuje dla zamówień o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą tj. zmiana wymiarów, kolorów, materiałów itp. jeżeli będą pełnowartościowe i wolne od wad i błędów z naszej strony.
-
Zwrot towaru następuje na koszt kupującego, jest zwracany przez nas jeżeli powstał z naszej winy – nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem, takie przesyłki będą wracały do wysyłającego.
-
W celu zwrotu towaru bez podania przyczyny, Kupujący w ciągu 10 dni od otrzymania towaru wysyła lub dostarcza pod adres:
DecorLux
ul. Jędrzychowska 41E/2
65-385 Zielona Góra -
Wszelkie spory mogące wyniknąć z wykonania zobowiązań związanych z realizacją zamówienia oraz z niniejszego regulaminu, jako sprzedający zobowiązuje się rozwiązywać polubownie.